Scent marketing za kladionice i kockarnice

Šta dobijate profesionalnom aromatizacijom vaše Kladionice i Kockarnice?

0%

Druga studija slučaja je pokazala da kockari stavljaju 45% više četvrtina u slot mašine kada je prostor ciljano namirisan.

0%

Uz naše mirise uspevamo da dočaramo te emocije I povećamo istrajnost do 15%, poboljšavajući iskustvo igrača čineći ga stimulativnijim I dobrodošlijim

0%

Poznato je da miris podiže raspoloženje osobe za 40%.

Izazov industrije igara na sreću je da se u igračima dočara emocija optimizma, nade i uvek stimulišujući tako da duh ne propada i nastavi da igra duže.

Uz naše mirise uspevamo da dočaramo te emocije I povećamo istrajnost do 15%, poboljšavajući iskustvo igrača čineći ga stimulativnijim I dobrodošlijim, pružajući poverenje I prenoseći osećaj opuštenosti I smirenosti u okolinu.

U kazinu Harrah’s u Las Vegasu napravljen je eksperiment sa aromatizacijom prostora. Deo sa nekoliko stolova bio je izdvojen i u njega je pušten prijatan cvetni miris. Tokom narednih nekoliko nedelja, prihod u ovom delu bio je 45% veći nego li u ostatku.

Danas praktično svaki kazino koji želi da poveća svoj profit koristi većina casina u Las Vegasu koristi olfaktorni marketing. Zanimljivo, kao jedan od najefektnijih mirisa pokazala se aroma dečijeg pudera. Razlog leži u tome što ovaj miris deluje umirujuće i opuštajuće na igrače, čineći da provode više vremena okušavajući se u igrama na sreću.