Šta mi zapravo radimo
Posećujemo svaki poslovni prostor, kao što je Vaš i stvaramo okruženjepogodno...
Posećujemo svaki poslovni prostor, kao što je Vaš i stvaramo okruženje
pogodno za komunikaciju putem mirisa između Vašeg poslovanja/biznisa i Vaših klijenata.
Dakle,imamo umeće (znanje i tehnologiju) da u Vašem prostoru stvaramo atmosferu u kojoj TO što
prodajete odnosno ono što želite da poručite Vašim klijentima/potrošačima, kažete putem mirisa.
Zapravo, mi putem čula mirisa komuniciramo, odnosno šaljemo jasnu i preciznu poruku.
Šta Vi prodajete?… Odgovaraju npr. Odeću!
Šta Vi zapravo prodajete… Zašto bih ja baš u Vašoj radnji kupio odeću, umesto u nekoj drugoj koja
prodaje isto, a koja se nalazi u blizini? Šta je to posebno što Vi prodajete? Odeća je prosto roba; sredstvo; predmet…
Možda prodajete – hajde da kažem /recimo/ – uslugu, poverenje, kvalitet u
kombinaciji sa pristupačnim cenama, možda Vaše ime / brend. Možda sve to zajedno? …. Da! Sve to, dakle, što Vi zapravo prodajete, mi možemo da oplemenimo mirisom.
Dakle, Vi prodajete odeću, to je očigledno, ali ujedno ste stvorili prostor u koji ste uložili novac sa određenom namerom.
Pažljivo ste odabrali dekor, boje, sadržaj, čak i muziku koju puštate. Sve ste
uradili s razlogom. Zar ne? Zato što jednostavno sve to ima udela, svoj cilj odnosno svrhu.
Ukratko,želite da Vaš prostor “razgovara” sa klijentima, da sa njima uspostavi komunikaciju.
Mnogo jači utisak od čula vida stvara čulo mirisa, utiče na sve nas i budi pozitivna ili negativna osećanja.
Nama nije u interesu da Vaš prostor samo lepo miriše, to možete da postignete pomoću
raznih preparata koji se nalaze na tržištu (super-marketi, pijace itd.), već da taj pažljivo odabran miris ima jasan cilj i namenu.
Miris treba da razgovara sa klijentima kao što slika govori hiljadu reči miris govori hiljadu slika.
Može da nam kaže “dobar dan”, “izvolite sedite”, “upravo smo očistili”,”imamo sveže pecivo”… priča nam!
Miris je jako sredstvo komunikacije! Kada klijeti koji dođu ovde i osete miris u Vašoj radnji jednom ili dva puta, 75% sećanja na taj miris će ih vezivati za Vaš
prostor u narednih godinu dana.
Elem, Vi prodajete odeću, međutim to je roba, proizvod koji prodajete je suštinski nešto drugo.
Osim garderobe, Vi nudite sjaj, modu, lepotu, šarm, time što će osoba nešto obući u njoj će se
probuditi neka osećanja, osetiće se posebnom. E to je Vaš proizvod, to Vi prodajete, mi njima to
možemo da kažemo mirisom!
Na primer, niko ko je video nešto u izlogu, neće ući u radnju, pitati koliko košta, platiti, staviti u kesu
i otići. Isprobaće, videće da li mu odgovara broj, da li mu pristaje boja, zatražiće mišljenje prodavca,
pogledaće se u ogledalo jer ne želi samo komad odeće već i kako se oseća u njemu, pa ako se oseti
lepšim i šarmantnijim, kupiće ga.
Sve to, dakle, što hoćete da kažete kupcu i što zapravo prodajete,
a to su osećanja koja u njemu budite, možemo da kažemo putem mirisa.
Posećujemo svaki poslovni prostor, kao što je Vaš i stvaramo okruženjepogodno...
Scent Marketing /Profesionalna aromatizacija prostora je nauka koja se baviistraživanjem, analizom...
StarbucksTamno zeleni I drveni dekor, meniji u obliku ploča, lagana muzika...
Automated page speed optimizations for fast site performance