Starbucks


Tamno zeleni I drveni dekor, meniji u obliku ploča, lagana muzika I miris kafe prožimaju svaku
lokaciju. Ova kompanija je bila pod pritiskom da poveća prihode I zaradu, I ponovo se
okrenula SCENT brendiranju, tj aromatizaciji prostora. Menadžent starbucks –a zna da će
svaki gubitak produktivnosti u trgovinama biti nadoknadjen poboljšanom lojalnošću
kupaca I većom prodajom.


Rolls Royce


Rolls Royce je odličan primer koji treba pratiti u smislu Aromatizacije/Scent marketing kampanja
o kojima smo razgovarali. Kampanja se sastojala od dodavanja mirisa koji im se toliko dopao
kada je automobil pušten u prodaju, dodavajući ga svaki put kada je automobil napustio
radionicu. Na taj način je korisniku pružen isti osećaj kao I prilikom prvog korišćenja automobila
Burger King
Ovaj lanac restorana je još jedan od velikih primera aromatizacije prostora/Scent marketinga.
Burger King koristi svoje ventilacione kanale da probudi osećaj gladi među svojim posetiocima.
Kako? Koristeći miris njegovog najpoznatijeg hamburger, kako bi ojačao apetit I povećao
prodaju svojih prizvoda. Ovaj miris je korišćen u Japanu za promociju svojih hamburger u
uspešnoj kampanji.


Singapore Airlines

Ova kompanija je prepoznala pre vise od 30 godina da miris ustajalog vazduha kabine sa
vazdušnom kompresijom nije najbolji mirisni prostot za umorne putnike. Bili su jedni od prvih kompanija koja je razvila prilagođeni miris koji se raspršavao u tople peskire. Pored aromatizacije Singapore Airlines I druge aviokompanije teže da koriste opuštajuće mirise kako bi smanjili aksioznost I poboljšali iskustvo korisniku leta.

 

Procitajte još i